|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon vet vad m5 emblemet till bagageluckan kostar till Bmw m5 e34. vart det går att köpa lr är det bmw som gäller Såg på annons på blocket en som hade alu-ringar runt intrumenten på sin m5 e34 kombi. Någon som vet var man kan köpa dess Mvh BMW M5 för life | |
|
Ca 350 kr på BMW för emblemet bak. Fram kostar runt 300-400 kr. Allt beror ju på vilken BMW-handlare man köper av. Här har du anvisningar om hur det ska sitta: Länk //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Jag köpte mina aluringar härifrån: Länk Är mycket nöjd med dessa! |
|
|
hej tackar för svaren Garvis_men ang den sidan du länka. Hur fungera betalningen och sådant i deras webshop. Allt är ju på tyska. Är det bara att beställa och skriva sin svenska adress och välja sverige. Ringer de eller mailar dom om något verkar ju lite jobbigt att prata tyska hehe. OCh betalar man på kort i förväg eller kommer det på postförskott till sverige och då i svenska kronor. Och hur lång tid tog det innan du fick sakerna Mvh BMW M5 för life |
|
| Jag betalade med visakort via deras hemsida. Fungerade utmärkt. Sakerna kom till posten på utsatt tid. Har beställt därifrån vid två olika tillfällen, har aldrig varit några problem. Passformen på ringarna är perfekt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.