|
|
|
|---|---|
|
Jag har navi pro och business stereo med CD-växlare. var sitter förstärkar-delen? Är den integrerad med radiodelen Bm24? Om man vill uppgradera originalstereon med originaldelar, vad behöver jag göra? Ett slutsteg skall sitta bakom telefonsteget vid Navi-enheten i skuffen, det har jag insett, men vad behövs mer? --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 | |
| Har du inget steg idag så drivs högt av BM24:ans inbyggda steg , att uppgradera med original delar är mer eller mindre som att kasta pengarna i sjön , löd på lågnivå på BM24:an istället(finns tråd om det) och köp nya eftermarknads högt+steg. | |
|
Tack för svaret, intressant att det finns möjligheter att ta ut en lågnivåsignal ur bm24. Om man byter till BM54, är det samma förutsättningar då? Tänkte ländå kanske byta p.g.a id3-taggarna. --- Magnus Nilsson, BMW CS # 5963 |
|
| Möjligheten finns men jag har inte sett ngn instruktion/bild på lödpunkterna för BM54 , det är bara den senaste generationen av BM54 som har mp3-stöd , vet inte om den kom 05 eller 06 och jag har inte sett några begangnade heller , nya finns på ebay.de för ca 10000kr ihop med växlare som tar mp3. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.