|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar om någon har chippat en 540? är det lönt att göra det, ger det nånting? tacksam för svar svalan | |
|
Här kan du läsa: Länk Freude am fahren |
|
|
en vän till mig hadde chip (unichip) i sin 540ia han vart nöjd! Ge han olja Bara!! |
|
|
ok tack för svaren;) svalan |
|
|
Svalan: Se till att du samtidigt i priset får programvaran för din automatlåda - om du nu har en sådan - uppgraderad till nyare version. Det ska alla seriösa tuners kunna erbjuda dig. MVH/ Qvarnis |
|
|
ok, tack Qvarnis det är sånt man(jag) aldrig skulle ha tänkt på själv:) svalan |
|
|
Jag har frågat olika BMW verkstäder om att uppgradera mjukvaran och alla avråder detta pga att styrboxen kan pajja under processen. Tycker att det låter helt sjukt, kan de verkligen vara så på en bil? I en PC är man ju van vid att grejer ballar ur men inte fan ska väl bilen pajja för att man uppgraderar nåt, det ska väl BMW kunna garantera ska fungera? Om det strular ska dom väl isåfall stå för de, de är ju inget fel man kan påverka själv direkt. |
|
| Har idag trimmat min hos It´s Fun och är redan nöjd. Jämnare motorgång och något bättre drag på mellanväxlarna. Har inte kunnat prova ordentligt då jag kör in min nya koppling. Kan återkomma senare med mer info. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.