|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla detta,det är skrämmande. Länk BMW e lag | |
| sjukt.... | |
| Det var ju en motorcyklist som råkade ut för samma sak här i Sverige nu i somras. Blev inte mycket kvar där... | |
|
Ajj! Nån som sover bakom ratten??? Det blev inte mycket kvar av den bilen mellen lastbilarna... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ouch! Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Såg den där för nån vecka sen, inte vackert ! E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Usch...fy vilken äcklig krasch... Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Det var det värsta jag sett i form av "olycka". Ovarsamhet i trafik räcker inte som beteckning. Mvh Mikael |
|
|
Vansinnigt! Undrar hur många som strök med där :( Mvh Janne. |
|
|
Shiiit... pratade han i mobilen eller sov han??? _____Vraum!_____ |
|
|
Å fy sjutton, det där var inte vackert. Ambush, var det inte 2 motorcyklister i den olyckan? Om det är samma vi tänker på. De stod och väntade bakom en traktor när en lastbli mosar dem mellan hytten och traktorns släp, förhoppningsvis hann de aldrig känna något, jag ryser vid tanken... /Fredrik |
|
|
Det stämmer att det var två motorcyklar som klämdes/krossades mellan lastbilen och traktorn. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Skrämmande! ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Inget för känsliga tittare: Länk Länk Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Ingen lastbil varken framför eller bakom är min filosofi. | |
| Personen i bilen som bytte fil sekunderna innan krashen är nog lyckig idag. | |
|
Det har faktiskt hänt liknande saker som i den sista länken även här i lilla Sverige tidigare. För ett gäng år sedan så mosade en långtradare en personbil så den blev dryga halvmetern hög och hamnade under lastbilen. Brandmännen som kom till platsen trodde givetvis att allt var kört för de kunde ju knappt ens se att det varit en bil, så de började göra sig klara för den makabra uppgiften att försöka frigöra skrotet för att se om det fanns nåt att skrapa ihop till de anhöriga. Plötsligt hör det ett knackande från skrotet och en röst undrade om de möjligen kunde tänka sig att hjälpa denne ut..... Gissa om brandgubbarna tappade hakan, och efter ett tag så fick de ut en närmast oskadad person ur vraket. En liknande sak har även hänt med tåget där en bil blev mosad och släpades med en lång sträcka innan tåget stoppade, då låg bilen fullständigt mosad och platt som en flundra under en av vagnarnas boggie som lättat från rälsen. Även där så pockade någon på uppmärksamhet innifrån skrotet när alla stod utanför och ryste över vad de strax skulle få skrapa fram. Rätt lustigt hur vissa kan dö bara för att de snavr i trappen hemma i villan medans andra får ett helt tåg i skallen när de sitter i bilen och klarar sig med i sammanhanget smärre blessyrer. Dr Tinnitus |
|
|
Det ligger nåt i det! Jag var nästan odölig tills jag fått ett par däck i skallen vid lastningen. Idag är jag ägare till s.k. whipelash... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ja det är illa, själv har jag känt en person som stog vid et rödljus, bakom kom en bil som missade att det va rött och smälde i den hans bak och skjutsade honnom framör en långtradare. Vissa är olycksfåglar och vissa har änglavakt.... Ta aldrig livet förgivet! Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
Livet är en inbjudan till helvetet. BMW e lag |
|
|
Kan vara nog farligt att tanka Länk kolla Loose Wheel - 16 August '06 /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.