|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en bmw 325iM -88 som har gått 21000mil och är utrustad med servo, ABS, C-lås, diff, Takl, El-speglar, Stora M-paket, Alpina frontspoiler, 16" fälgar, Vita blinkers, Singeltorkare, Vita mätare, 2,5" avgass, Momo knopp, Ratt, Pedaler, M+K-värmare. Sportstolar, Bes, Nyskattad, HELT ROSTFRI!!! "Mycket fint skick" !! Jag ska få köpa bilen för 30.000:-! Är det ett bra köp? Mvh // Richard ///BMWPower!! - Vill köra över alla gammala volvo 240 raggare! | |
|
Om det du har skrivit om bilen verkligen stämmer så är den värd 30.000 kr, kanske till och med lite mer. Dock är det ju svårt att få ett bra helthetsintryck bara genom ovanstånde text. 316i, 318i, 320i och 323i E30 ligger på ungefär samma priser. Där skiljs priserna åt nästan enbart på skick, årsmodell och hur långt de har gått. Motor storlek spelar inte in särskilt mycket. Men sedan när man kommer till 325i stiger priset, troligen på grund av att det är först där du får lite ordentligt drag i bilen. Upp till M3 E30 är steget ännu större. Även 318iS ligger fortfarande högt. |
|
|
Slicky ,jag tycker att det låter som ett bra pris.. det börjar bli svårt att få tag på vettiga 325,er till bra pris,Antingen har ägarna kostat på dom så mycket så dom blir omöjliga att sälja ,Eller så är dom i så dåligt skick att man måste kosta på dom en förmögenhet,men den låter vettig.!! |
|
| Tack för hjälpen!! Det är 99% säkert att det blir en affär.. :O) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.