|
|
|
|---|---|
|
Var ute med en kompis i söndagskväll och tog lite bilder i stockholmsnatten. Hoppas att ni gillar dom. Alla kommentarer är välkomna. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mycket nöje! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
| Är det bilen man vill se så var ju de bilderna inte mycket att ha. | |
| ja du man ser ju inte så bra | |
|
Riktigt läckra bilder, något mörka kanske men MUMS! Bilderna är kanske inget man plockar fram när bilen ska säljas men för egen lycka i fotokroppen så är dem underbara tycker jag. Gillar fälgarna, var finns dem att köpa? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Det finns lite småförbättringar att göra, men överlag tycker jag att bilderna är helt OK. Som BILDER alltså, inte som tydliga bilder på din bil. :) | |
|
En svag riktad strålkastare, mot bilen hade nog gjort susen... då jag förutsätter att bilderna togs med stativ och lång slutartid så hade en svag lampa troligtvis räckt! Annars är det jävligt läckra bilder // Erik |
|
|
Du har valt väldigt trevliga ställen att fotografera på, Sthlm är en vacker stad, men om det är bilen som skall fokuseras hade jag gärna sett att du krupit mycket närmare. Bilderna är väldigt trevliga att titta på i sig, men då skulle nog bilen inte varit med alls. Så gå närmare bilen och försök få lite mer ljus på själva bilen, på några av platserna tror jag en väl placerad silverskärm hade gjort susen. Så sugen jag blev på att sticka ut och plåta nu, om Sc.Photo bara kunde leverera min Nikon D80 någon gång... Gillar oxå fälgarna skarpt /Fredrik |
|
|
Bilen kommer nästan lite i skymundan men jag gillar skarpt kompositionen med den stämningsfulla omgivningen. Speciellt där allt ljus från civilisationen reflekteras så effektfullt i vattnet :) Blir lite för mkt kontrast mot allt det vita runtomkring den lilla bilden i webbläsaren så det gör väl inte riktigt rättvisa. Bör passa gjutet som skrivbordsbakgrund :) /Olof |
|
|
Tack för alla respons. Det är inte jag som tog bilderna utan min vän som var med. Jag håller med er i det som sägs. Bilderna är i mörkaste laget men jag gillar dom skarpt iaf. Precis som micke säger är det inget att ha den dagen man säljer men för det egna skrivbordet är dom underbara enligt mig:) Som bilbilder är dom inte någon hit, Det var väl inte heller riktigt tanken. utan mer att få till coola bilder. Lite beror nog på att min vän är totalt ointresserad av bilar:) Kameran är relativt nyinköpt men med lite mer övning ska det nog bli riktigt bra. Blev iaf efter denna kväll extremt sugen på att djälv köpa en riktig värstingkamera istället för den sura Minolta Z1 som skräpar på mitt skrivbord. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Micke: Vet inte var man bäst köper fälgarna. De satt på när vi köpte bilen. Eller rättare sagt, vi fick välja mellan orginal eller dessa mot ett litet påslag på priset. Blev iaf riktigt bra och jag älskar dom:) Du borde helt klart köpa upp dig på en uppsättning till 328an:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| jag tycker bilderna var grymma! gillar bild 9 speciellt =) | |
|
Fälgarna är "vanliga" BBS RC va? // Erik |
|
|
Bra kvalitet på bilderna samt bra miljöer, men bilen är mörk på bilderna, borde belyst den med lmapa eller blixt(ar). Läcker bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.