AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.775

Snygg överdragsklädsel?

Jag har (vad jag kommer ihåg) aldrig sett snygg överdragsklädsel till en bil. Det man sett är något billigt plastigt för 199 kr...

Hur är det, finns det någon snygg överdragsklädsel till min bil, som är svart med svart inredning?
Re
16
Rebel325
325iM -89
Om du inte har skålade sportstolar, så har micro rätt schyssta klädslar för ca 900:-
Visa användare
162
Westerdahl
325i Coupé -92
320i Touring -95
320iA Sedan -97
Måste säga att allt vad överdragsklädesel heter ser jättelöjligt ut, blir aldrig som riktig klädsel, om du inte klär om stolen helt och profesionellt. Detta är dock bara min åsikt.
Såg Länk i en butik och tänkte ifall detta skulle va nått att inköpa, dom jag såd gick på 150 €. Skall åka dit och prova någon dag..

Det finns väl original överdragsklädslar som är formsydda efter modell. De är säkert lite dyra, men är väl så bra det kan bli med överdrag.

Annars är väl det bästa att köpa ny originalklädsel om den har blivit förstörd på något sätt. Om nu inte tanken med överdraget var att skydda originalet ...
le
9
leguello
318i-93
Såg på www.schmiedmann.com att dom sålde schyssta överdragsklädslar, kolla upp det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.