|
|
|
|---|---|
|
När jag skulle montera på sommardäck, sa jag att en av mina fälgar hade spruckit. det är ungefär 20mm lång i innekanten. mina fälgar är BBS splitt 16 de som kommer med M535. Jag körde faktisk i somras med de och kände lite vibrationer vid 110km/h. vad ska jag göra??? Köpa kanske en ny begagnad BBS fälg eller laga min. finns det nån bra verstad som kan laga dem???? eller någon som har en BBS 16" 8* till M535 ligande i garage.??? M.V.H Mauricio Villasmil M535 86 | |
|
Finns fälgrenoverare,kolla på sök inlägg. Annars finns det ett alternativ till. Dina fälgar är 3-delade och därmed kan man hos någon lämplig handlare köpa ny del. Men iom att du har så gamla fälgar så är det nog ingen större vits varken ekonomiskt eller utseendemässigt(blir lite för blankt). Mvh Janne. |
|
BMW jonas |
bor du i sthlm finns en fälgfixare i västberga industri |
|
Trist Såg på en annan tråd att det var lång väntetid på att få fälgar lagade. Kanske finns begagnade på skroten. /Kalle |
|
|
www.falgfixarna.se i Hbg bra och snabba Intera i sthlm är dyra som f-n och har ett antal anmälningar till ARN... |
|
|
----->Gasar-Magnus JAsså det har dom....?? Och det vet DU?? |
|
| Om inte ARN så i allafall en hel del kladd med med mkt missnöjda kunder osv.. | |
|
Har andvänt mig av Intera ett flertal gånger och jag har bara gott att säga om dom....... Lindlot med fyra låsbultar per hjul |
|
|
Tja det är väl som det mest: en del blir nöjda, andra inte ( undrar bara hur man kan vara nöjd ägare till en KIA.....) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.