|
|
|
|---|---|
| Någon som vet om detta fungerar?? Länk | |
|
Tror du kan hitta info om denna eller liknande i tidigare trådar på samma ämne. Det kan nog fungera på samma vis som filtren som används ibland på bildskärmar av samma anledning, på post eller bank t.ex. Problemet är att det är otillåtet att använda på regskyltarna, blir det inte böter vid ena tillfället så blir det vid ett annat...) FP |
|
|
Därför är det bättre att ta bort skylten och riskera max 400:- i böter. Då vet du dessutom att det fungerar. E46Cabrio Länk -06 |
|
| Ander S--> Hahaha klockrent, ja då vet man att det fungerar, har du helt rätt i. Så det är inte saftigare att åka dit utan skylt fram. Vad skyller man på då?? att den e stulen? | |
|
Gör du det för många gånger blir Polisen ILSK och skickar dig till Bilprovningen för besiktning! Mitt eget track-record är 1:a gången snackade jag mig ur det, larvade mig med att jag har ju transponder så varför skulle jag då ta bort plåten. 2:a gick det att slippa med argumentet, jag är vuxen med småbarn och håller inte på med sånt trams :) 3:e gick det inte inte, fick 400 i böter. Sen har jag inte vågat köra utan satt dit skylten, dock en liten så det lär inte uppskattas. När du får böter första gången skrivs det upp i nån databas. Andra gången kollas det mot databasen och vips har man respass till Bilprovningen. Hur det går till där vet jag inte. Men det är mycket mycket snyggare utan tycker jag i alla fall. Niklas Fransosen |
|
| Jo det är absolut snyggare utan. Mycket snyggare också att slippa kamerabotar. Verkar som att man får fortsätta med att bromsa in vid varje kamera.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.