|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kane och alla andra, Mycket riktigt är det inte värt att ta risken och köpa regummerat, man kan få precis vad som helst. Kvaliteten varierar enormt. OK om man har en billig liten slit och släng bil, men inte till en fin körmaskin som BMW! Hädelse är va det är! Micke |
|
|
Jag har testat regummerat 235/45-17. Fick prova gratis men jag gav upp efter 1 mil. Det satt 450 gram vikter på en fälg. Något för rekordboken? Det finns bra Asien-däck också. Bridgestone, Yokohama och Toyo. Sumitomo har jag aldrig testat men dom äger Dunlop. |
|
|
Cartman: Fel, Sumitomo äger inte Dunlop för det gör GoodYear. Kör själv med Dunlop SP9000 Sport 235/35-19 och det lilla jag hunnit köra känns bara bra. Länk |
|
| Sumitomo köpte Dunlop för över 10 år sedan. GoodYear har kanske köpt Dunlop av Sumitomo nyligen men för ca ett år sedan var Dunlop fortfarande i Japanskt ägo. | |
| Hade Sumitomo däck som hade ett mönster som såg ut ungefär som GYF1 på förra bilen (205-40/17). Tyckte dom slets ner väldigt fort. | |
|
Cartman: Hur som helst, idag äger GoodYear Dunlop. Länk |
|
| ...men inte Sumitomo | |
Anders Wängström |
JAg hade faktiskt asien tillverkade f1 or på en 325a som jag hade för några år sen. fungerade alldeles kanon, jag har ju inte jämfört med eu tillverkade däck då jag bara haft en uppsättning f1or. Men de jag hade fungerade bra. Betalade då 1100st 225 45 17 med frakt. Tror inte de var mycket sämre än typ Hankook som ligger i samma prisklass. Men jag är bara en lekman på området men ville bara säga vad jag tyckte! Anders |
| Thai F1:or är mycket bättre än Hankook. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.