AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
900

dags för en krach eller

under 4 dar har jag varit med om ett antal otäcka händelser.1,kör på 70 sträcka plötsligt kör en bil ut från vänster (en diesel mersa) jag panikbromsar och ligger på tutan, gubben som kör tittar omkring som inget har hänt,2,gammal kvinna kör över stopplikt i typ 70=panikbroms,3,ligger på 110 sträcka kommer upp bakom en som kör 80 ser lite längre fram 2 bilar på p ficka vänster sida jag börjar omkörning när jag är jämsides med snigeln så SVÄNGER P FICKE GUBBEN UT=nedväxling och pluggen,det var nära backspegelkontakt,4,HJÄLP gubbe med traktor på 90 väg skopan i ruthöjd och på fel sida vägen,törs jag köra mer bil ????
Låter som helt normal stockholmstrafik :-)
jo må så vara men det här är en liten by i norrland
Lars Jakobsson
Wow, så mkt action? Skaffa bur :P

Min älskling: Länk
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Tråkigt att höra...

Vadå "låter som sthlm-trafik"? Har ni traktorer där, he he!

_____Vraum!_____
Detta är ju inte helt nytt iofs. Ofta är det ju med (eller mot-) trafikanterna som är det största problemet. Man måste förutsätta att de gör det otänkbara. Den mänskliga faktorn är livsfarlig.

uppgradera bromsarna och montera en viltgrill från en X-5:a

;-)

Det är aldrig för sent att ge upp!
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Oj oj! Men det är inte så farligt! Kom till Borås o kör i Knallelandsrondellen!
Där händer alltid nåt! Sist var det en tant som tvärnitar i rondelen för att släppa in dom som ska in på rondellen...
Att köra sakta är farligare än att köra fort?

BMW - Beroende Med Wilja!
Ac
383
Acous
e21 318i -82
gamlingar är ofta livsfarliga i trafiken, jag står alltid på tutan om de gör fel, så j-vla trött på dem och deras ruttnade hjärnor
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.