|
|
|
|---|---|
Amethyst |
Någon som vet var man kan hitta ett relä eller strömbrytare för 12V som reagerar när man visslar? Ska ha detta som komplement till min fjärrstart :) Mvh Kalle BOOM BOOM BASS |
|
Perfekt när fåglarna börjar kvittra på morgonen. Då har du en varm och skön bil när du kommer ut ;) Kolla på Elfa. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Amethyst |
Inte riktigt så det är tänkt :) Nej hittade inget där, ingen som vet en specefik produkt för detta? |
|
Jag hade en sån där ”nyckelringsfinnare” på det glada 80-talet, du borde kunna plocka delar ur en sådan. De finns bl a på Hobbex Länk och Teknikmagasinet Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fanns även en liten batteridriven lampa som gick att vissla igång hos Clas i sjön tidigare, osäker på om de fortfarande har den. Bygg på bara, räkna dock med vissa "biverkningar" som nämnts, lägg in lite extra logik osv. FP |
|
Amethyst |
Grejen är att kunna sätta på vissel funktionen med fjärren i fickan, ha händerna fria och vissla igång den. Allt för att imponera och förbluffa allmänheten. säg aldrig "det är omöjligt" jämför problemet med skapandet av universum. och Säg "jag kan inte det" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.