|
|
|
|---|---|
|
Hallå. skulle behöva lite tips om vilka bakljus jag ska köpa till min bil Det står mellan dom svarta: Länk eller så dom röda:Länk Min bil ser ut såhär :Länk Vad tror ni? kommer även att sitta svarta klarglas fram blinkers på den. tack på förhand | |
| Jag tror på dom röda! | |
|
Röda "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| Vad är det för fälgar du har? | |
|
För guds skull inte svarta lyktor ! E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Jag hade köpt röda med dioder, kan bara inte bestämma mig om Länk eller Länk är snyggast. /Fredrik |
|
| helt klart röda... fredrik m dem första du länkar till är väl till coupen eller? | |
| Hade helt klart valt rött, led ljus. de första som fredrik M länkade till. | |
| lägger min röst på röda | |
|
bmw_jerry, det står till sedan på sidan, inte säkert bilden stämmer. Ser mer coupe ut det håller jag med om. Baklampor BMW 3-serie E46 LED FK-Automotive LED baklampor för BMW E46 Sedan, röd / vit / kristall Artikelnummer: FKRLXLBM051 /Fredrik |
|
|
dallev79: fälgarna är Momo italy 18" bilen är till salu nu för övrigt. KOM Å KÖP! :) men skulle jag köpa några så blir det nog röda. hehe måste få skoja lite med admin. dom ändrade min topic men stavade lite fel ser jag :) jag kanske vill ha orörda bakljus :D |
|
| den dagen du ska sälja din bil kan du väl skicka ett mail till mej med info och pris hehe :D .. röda passor nog bäst till den färgen du har | |
| hehe Bmw_jerry skulle kunna maila dig men hitar ingen mailadress åt dig :D | |
| röda helt klart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.