|
|
|
|---|---|
|
blev påkörd bakifrån av en rattfyllerist i går. killen bara axxa och skulle köra om mig på insidan när ja gjorde en högersväng. han studsa upp på trottoaren me sin lilla jetta och flög in i min bakskärm , killen nudda inte ens kofångaren.. bara rakt in i plåten... har ett hål stort som en jordglob där.. pllåten bucklades inte..den sprack i tu och veckade sig uppe på taket..även bagage luckan är pajj, samt allt va lyse heter på höger sidan. nu är frågan. tror ni att dom löser in min 535:a -91:a eller att dom repar den? och å i sådana fall..va brukar man få i inlösen för en sån bil? cirka ungefär? | |
| De kommer nästan garanterat lösa in den. Låter som det är ganska omfattande skador. Hur mycket du får vet jag dock inte. | |
| tänkte om dom går efter nån lista osv? | |
| Samma hände mig i våras, dock en tjej som körde på, men det är inte nån större skillnad. Värderingen verkar baseras på bilpriser.se, annonser på blocket (priset i annonsen minus 10%prutmån, samt priser i Tyskland. Ha inte några stora förväntningar på vad du kan få ut. | |
|
Ljungen tråkigt det som hände dig. Försök och deala med försäkringsbolaget om att fixa skadan själv, om du vill behålla bilen. Du kan även tjäna på att fixa bilen själv. Lycka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.