|
|
|
|---|---|
|
Hej jag skulle vilja veta vilken som är den minsta möjliga vinterdäck och fälg profil på min 330 -03 för det är många som säjer att jag kan ha till och med 16 profil? men om man kollar på bilmanualen så står det att det minsta man kan ha är 205 50 17. kan ni svara på vad ska vara? puiu | |
| 17. Men BMW har en specialfälg som är 16 och passar. | |
| tack.men va heter den och var kan man köpa den? | |
|
Länk Jag skulle dock råda dig att köpa 17" beggat. Beställa den där fälgen från BMW kommer kosta skjortan. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Det där var fel fälg.. sorry. Missade außer 330 :-P Hittar faktiskt ingen 16" fälg till 330. Våra bilar är helt enkelt för tuffa för så små fälgar. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
hillstreet. tack så mycket jag har forskat lite på den sida (samma länk) och har hittat 205 55 16 och jag ringde till BMW idag , de tar 3000:- st tack för svaret.puiu alex |
|
| Kan du länka sidan med 16" fälgarna? | |
|
alex: jag tror du missat just det Joakim/Hillstreet skrev..."außer 330..:"... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Sternspeiche Sternspeiche Baureihe Modell Baureihe Modell Ausnahme Größe Einsatz Bereifung ET 3er E36 außer M3 7x16 225/50R16 ET 47 Z3 E36 außer M 7x16 225/50R16 ET 47 3er E46 außer 330, M3 7x16 205/55R16 ET 47 außer 330, M3 7x16 225/50R16 ET 47 jag kan inte länka bild. tyvärr alex |
|
|
Länk alex |
|
|
sorry alex |
|
|
...misstänkte väl det... :) Men som Mushkot skrev så lär det finnas en special-16"-fälg som ska fungera...du får nog fråga BMW... ...men jag hade nog istället letat begagnad 17"...exvis: Länk ...som är en vanlig 17-tumsfälg till 330... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Det där blev fel...skulle vara Stjärneker 44 (inte 45)... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Jepp köp beggade 17" istället. För 12.000 får du riktigt schyssta nya vinterdäck och fälgar. Istället för att betala 3000 per fälg till BMW + däck. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet.du har rätt det är biligare köpa begagnat.tack till alla som skrivit inlägg. alex |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.