|
|
|
|---|---|
|
Tja Grabbar. Någon som har två st m-märken liggandes? De märkena som sitter t.ex. i E46:ans M3 orginal. | |
|
Det går att köpa på bmw kostar ca 20 kr/st /Nicke |
|
|
kollade dä och de skulle ha 137:- / styck |
|
| Hos vilken handlare kostade dom 137kr styck. Köpte fyra stycken på en bmw verkstad i Enköping förra året och dom kostade varken mer eller mindre än 44kr styck. | |
WIKING |
Dom små M märken till fälgarna heter 36112228660 och kostar 37:-/st inkl moms hos BMW , har prixsis köpt 4 st |
|
då flikar jag in med o säga att jag gav 100 spänn för 4st till M5 fälgen hos BMW i halmstad, fast det kanske inte e samma?? mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Artikelnumret är 36112228660, kallas för plakett och kostar som Wiking säger, 37:- st inkl. moms. MVH M-Maker |
|
|
137:- /STYCK SKULLE NFS MALMÖ HA. Var betäller man smidigast såna? BMW verkstad? |
|
| Kollade mailet från NFS igen 138:- / st skulle de ha! | |
|
Jag hade visst hjärnsläpp i morse Wiking, du hade ju skrivit artikelnumret :) MVH M-Maker |
|
|
Som jag sa far till BMW, inte NFS, det verkar ju ha rökt på eller något /Nicke |
|
| BMW Solna = 72kr/st | |
|
Någon som vet hur man får tag i M-märket som sitter mellan hastighets- och varvmätare i M3? MVH KJELLEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.