|
|
|
|---|---|
|
Varför snålar man in på ett par org. sidoblinkers, som kostar en spottstyver i sammanhanget?? Nää, då ska man montera biltema eller VW blnkers och det verkar ha blivit en sport att inte mont. den på rätt ställe...eller? Och de som verkligen "kostar" på org. blinkers monterar de helst upp o ner eller bak o fram eller i nivå med dörrhandtagen!! VARFÖR??? Inte heller ska man väl rostskydda plåten heller va?? Har sett flera BMW annonser där det står att den är "pedantskött", och var sitter sidoblinkersena nånstans tror ni?? *suck* Undrar om ägarna till dessa bilar är lika "pedantiska" i övrigt med resten av bilen, mätarställning t.ex. Jag skulle vilja ge ett gemensamt namn på dessa bilar...IMPORTLIK!!!! Tack för ordet! | |
warchild |
Gå och lägg dig Snyggaste bilarna i stan |
|
Det är alltid enkelt att generalisera och gruppera, därav denna generalisering, själv har jag orginalblinkers på sidorna, så då kanske herrn inte behöver vara så upprörd. På min Golf vr6 93:a jag hade förut hade jag det med. Din mailadress avslöjar varför du har dessa åsikter....:-) Kolla på varje enskild bil och döm, inte om den är svensksåld eller privatimporterad (visst är det hemskt att folk har mage att privatimportera bilar när de går att köpa dyrare hemma!!!) Simon |
|
frazze |
Stephan: Jag delar din uppfattning till 100% Warchild: Släng dig i väggen ett par gånger.... frazze |
|
Håller med Stephan. Hur kan man kalla en bil för pedantskött, när man inte ens kan se till att montera rätt blinkers på rätt ställe? Nej, på dessa bilar syns det ju direkt att det är en slarver som haft bilen! |
|
| Varför skall man överhuvud taget importera gammla bilar för?? Varför inte slänga in lite mer pengar och köpa en nyare importare?? då kommer man ifrån problemen med sidoblinkers och annat småkrafs som fatts på äldre bilar | |
|
Till inlägget ovan: Det var det dummaste jag hört på länge. Alla har väl inte råd att köpa det nyaste heller???? |
|
|
Håller med sura till 100%!!!!!!! |
|
|
Ja, vad säger man, jag tycker inte att det ser snyggt ut när man har monterat sidoblikersarna "fel" eller om man har typ "biltema" men jag skulle inte vilja köpa en som hade "fel monterat" men det är därför att jag vet hur de flesta bilars binkers ska sitta men det är ju upp till var och en. /Nicke |
|
|
Själv tyckte jag inte om mina regplåtar, så jag kör utan dom nu :) Hoppas att ni fattar ironin i detta inlägget :) |
|
|
Stephan! Bara för man inte kan sätta en blinkers rätt, behöver det inte betyda att man är pedantisk ! Jag vet en kille som inte ens kan byta däck på sin bil, men ändå så håller han bilen i toppskick! Och dessutom vet jag flera svenska bilägare som har ändrat sin mätare! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.