|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag hoppas att jag kan få detta utrett en gång alla. Har försökt hitta torkarrelät(eller om det är intervall-relä) i min 525 -91:a. Men jag blir bara mer och tokig när jag söker på gamla inlägg. Någonstans står det att den sitter under instrumentpanelen medans andra säger den sitter under sätet! det måste vara någon som har bytt det på en E34 som kan säga var det sitter. Snälla! Mvh Jimmy | |
|
Det finns flera relän som styr torkarna. Vad har du för problem? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Det verkar vara ett ganska vanligt fel. Så fort jag kör igång spolarna så börjar torkarna gå och slutar inte förrän jag stänger av bilen. annars funkar torkarna som vanligt. mvh jimmy |
|
|
Har för mig att det berode på WWM: Wiper Wash Module. Lite läsning, vet inte om det hjälper dig: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ok n då sitter den under sätet, bilen är på verkstadet så jag kan inte gå ut och kolla. Är det bara lyfta bort sätet eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.