|
|
|
|---|---|
|
Jag och troligtvis många andra följer Bumper och hans våndor med sin bil, OTROLIGT vilket missflyt grabben har just nu. Lite sugen på att sponsra grabben då jag vill få bilskrället att bli färdigt : ) kan vi inte starta en fond där vi här på AP forumet sponsrar lite? Jag sätter gärna första hundringen om ni andra hakar på! Bara läsningen i sig är värd dom pengarna, bilen är och BLIR grym. vad tycker ni? ps. bumper: detta inlägg borde berättiga en fri åktur OM och NÄR skrället blir klart ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk | |
|
Hej. Tack för initiativet men de flesta som hänger här (på denna del av forumet ) är nog såna som trimmar själva och har säkert anstränd ekonomi redan. Ni som läst eller följer dagboken har säkert sett att jag måste bygga en ny bottendel. Trots att det blir absolut billigast att bygga en ny bottendel med BMW originaldelar så tycker jag att det är slöseri med tid och resurser och bör satsa på en riktig bottendel med smidda kolvar och stakar. Bara dessa går på över 25k plus allt annat runtomkring, dvs runt 50k när det är klart. Hoppas som sagt att PPF ger mig riktigt bra pris på kolvar och stakar då de har en uppsättning hemma passande denna motor. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Hej igen. En liten uppdatering bara. Har varit i kontakt med väldigt många firmor ang sponsring och det är inte enkelt. Ger bilen en sista chans och löser det ekonomiska själv. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.