AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
765

Nya BMW 335i coupe spottad!

ma
500
marineutter
540IA Touring Executive 1995
525dA E61 Touring 2004
Foer de som bryr sig kan jag haermed bekraefta att jag idag har sett BMW's nya coupe baserad pa 3 serien.

Dock sa maste jag saega att det nog bara aer chassit som aer detsamma, foer coupen jag sag idag var minst sagt dubbel sa laecker som sedanen och mycket snyggare aen vad man foerestaellt sig efter att ha sett atskilliga bilder - MUMS = habegaer.

Jag var ute och gick i Amsterdam (bor temporaert i Holland) och hoerde ett lite dovt motorljud/muller, som av nagon anledning laet haeftigt och moerkt men aenda inte som en V8 och inte alls lika hettsigt som BMW vanliga raka 6;or.

Naer jag vaende mig om ser jag BMWs nya 335i coupe och taenker - inte fan finns de redan ute pa vaegarna!??? Svart med schyssta faelgar och med dubbla avgaspipor pa vardera sida (model stoerre).

Turligt nog parkera han bilen franfoer mig - VOUW. Vilken snygg bil drar jag till med (dat is echt een mooie auto) - den maste du bestaellt tidigt!? Hollaendaren (BMW foersaeljare) drar till med att det faktiskt barta aer ett demo/shom ex som han aer tvungen att testa oever helgen saeger han med (inte ett leende) men men att hanskratt!!!!!!

Lyckost!!!! Men dock tacksam att vara en av dfe foersta attse och uppleva denna bilen LIVE!

mvh marineutter
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.