AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.578

Billig 750i E38 - Nån som fyller år?

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Länk

BMW CS #5139
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Mkt billigt annars för en lågmilad 750i...

BMW CS #5139
Kanske nån som fått skambud hos handlare på 20 tusen och testar att få ut lite mer snabbt.
Saknar navi och säkerligen import men vem bryr sig för de pengarna, har den verifierbar historik är det bara att åka och kika J.L. :)

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
Klantig, såg svensksåld nu. Vilket gör det lättare att kolla historik osv.

KÖP :)

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
Svårt att bedöma på bilderna, men magkänslan säger mig att den inte alls är svensksåld utan importerad och med dubbel så läng verklig körsträcka som i annonsen. Kolla inre dörrhandtaget på förardörren och ratten. Bör INTE vara blankslitet efter 15k mil.

Återstår att se, kan ju ha helt fel och i så fall är det ett klipp!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
JS
304
JSR
BMW 2002 -73
BMW 750iA -92
BMW M5 -92

Är kanska säker på import med. Men milen behöver inte mixtrats med för det... Billigt i vilket fall om nu skicket är bra och rosten har hållt sig borta.
Och det är klart får man wunderbaumen med på köpet är det ju bara att så till ;)

Jesper H
BMW CS #05876A
BMW SC #392
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Öhm.. uttagen 1997? Snarare importerad 1997 =)
Antingen så har säljaren väldigt lite koll eller så är han oärlig om att den är importerad är min gissning. Vad skulle bilen ha gjort mellan 95 och 97? Stått i skyltfönstret hos någon handlare?

Har han dålig koll har han troligen blivit grundlurad av någon annan och bilen med dess mil är därmed oerhört tveksam.

Är han oärlig angående "ej import" är han nog lika oärlig om milen.

Men jag kan ju ha fel :)
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
helt sjukt pris, fööör billigt
Står fortfarande kvar, firande i dagarna tre?...:=)

Visa användare
8
Tonka
750ia-95
Jag har köpt den och den är svensksåld 13000mil all utrustning utom tv/navi och allt funkar kanon!

Visa användare
8
Tonka
750ia-95
Hej!Jag har köpt en bmw 750-95 uttagen 96-12 13000mil,svensksåld,all utrustning utom tv/navi.Den har ärliga mil och är svensksåld....undrar om det är den ni pratat om?
Mvh Tony
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Kunde ju stämma med annonsen ja...
men svensksåld 95a uttagen 12/96 låter inte så troligt, snarare import 12/96 men jag kan ju ha fel....

BMW CS #5139
Visa användare
8
Tonka
750ia-95
Har kollat upp bilen och den är svensksåld och det är ärliga mil(kollat på bmw)
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Kul - grattis Tonka! Berätta gärna lite om utrustningen och vad du fick ge för bilen. Vi vet att en liknande gick för 78 000 nyligen (alldeles för dyrt tycker jag). Antar att du fick den billigare. Förresten, hur kollade du (eller BMW) miltalet? Ladda gärna upp några bilder på bilen.
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Att kolla miltalet på BMW är lika säkert som att titta på pedalgummit.. typ.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
... därav min fråga ...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.