|
|
|
|---|---|
|
Vill gärna veta om någon här på forumet känner till företaget. De har en BMW jag är intresserad av, men jag har aldrig hört talas om dem och ja, jag har nyttjat sökfunktionen. Bumsan | |
|
Känner inte till nått om dem men kollade lite snabbt på företaget som sådant. Bildades med nuvarande styrelse 2001 Är ett aktiebolag och har 6 bokslut bakom sig Inga obetalda skatter eller skulder hos kronofogden Har en betalningsanmärkning till en privatperson men den är reglerad Ingen i styrelsen har skulder eller betalningsanmärkningar På så sätt verkar det ok! Är det M5:an som är på tapeten eller? Mvh Björn Länk |
|
|
Hej Björn och tack för hjälpen! Nej, det är inte någon ny M5:a som är på tapeten. Det är sommaren som skapat en längtan efter en cabbe. Christina |
|
| Som gammal bilnasare =).. Tycker jag spontant att mätarställningarna på flertalet av deras bilar i lager verkar onormalt låga. | |
|
Jo, man kan undra. Ingen här som vet något om företaget? Lite långt att åka från Skåne. |
|
| Enligt bekanta till mig så ska dom vara ett seriöst bolag. Vet flera som har handlat där och varit mycket nöjda. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.