|
|
|
|---|---|
|
Som sagt ångrade jag mig när jag sålde bilen för nåt år sen.. Nu är den iaf tillbaka i goda händer igen...Ska byggas lämplig för bankörning under en månad för att sedan kunna komma med till gotland innan sommaren är slut =) Fick bilen till ett fruktansvärt bra pris iaf..... | |
|
Underbar bil, brorsan hade en precis likadan i slutet på 90-talet. :) |
|
viobebe |
Danragn: Var det den svarta 94:an som hade gått 20.000 mil du hade på annons i blocket för ngt år sedan? |
| Det var väl en blå med grått skinn som såldes till en finnig tonnåring. ;) | |
|
viobebe: Haha, jo det var den svarta =) .. Den har varit den finaste jag haft så varför inte ta tillbaka den.. Går otroligt bra... PowerMac: Finnig tonåring =) |
|
| Hur långt har den gått nu? | |
|
Grattis. Får man fråga vad du gav för den? Funderar nämligen på att sätta ut min på annons. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Pelle: Den har rullat drygt 22 tusen mil men går fortfarande som en klocka. Ska byta lite bussningar och sånt nu inför gotland bara. M3_Lover: Det är en hemlighet men har inte sett en så pass billig M3 på blocket tidigare iaf. Lycka till me försäljningen.. |
|
|
Lite gosaker som ska monters: Zimmerman Hålborrade skivor runt om EBC Redstuff belägg runt om G&W säkningssats 25 mm Powerflex bussingar bakvagn Kumho KU15 däck |
|
|
Nybesiktad idag utan anmärkning =) ... Har hittat nån som kan byta alla 9 bussningarna i bakvagnen på torsdag också... /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.