|
|
|
|---|---|
|
Hur många svensksålda M3 cab årsmodell -98 finns det i Sverige? Såg denna annons: Länk | |
|
Det kan nog stämma men om jag inte minns fel var samma bil ute på annons för något år sedan kan bara inte komma på vad priset låg på då men jag har för mig att det var betydligt lägre än 215k sen hur relevant det är idag är ju en annan sak. www.nojas.com/nojascom |
|
| Hehe, det är i alla fall inget plus att det är Ugglas gamla bil - var spekulant på en röd e30 cab han hade till salu för ett antal år sedan, totalt nergången bil. | |
|
Halva försäkringen?? Vad är det för skitsnack?? Billigare möjligtvis. Mvh Björn Länk |
|
|
1björn: Det kan man fråga sig. Samma sak med folk som skriver i annonser: "Billig att försäkra, endast 4800 kr/år helförsäkrat!" Antagligen är dessa människor totalt ovetande om att ålder och bostadsort har extremt stor inverkan på försäkringspremien. |
|
|
Citerar annonsen: "Köptes ny av Magnus Uggla. resten av ägarna är BMW återförsäljare." Min kompis (MNS_M3 här på AP) köpte bilen som andra brukare hos BMW Solna 2001 och bytte sedan in den där 2003. Därefter köptes den av en privatperson som senare sålde den till en annan. Inte bara BMW-återförsäljare bland ägarna alltså... /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.