|
|
|
|---|---|
|
Här kommer en trevlig film jag hittade, jag hoppas att den är ny för er med. Första delen med Audin är inget speciellt men andra halvan är mumma! Titta får ni se! Länk | |
| Otrooligt, dom höll jämna steg med en Porche Carrera GT på ringen med sin bonntrimmade fyrcylindriga E30 baguett. kul film, skippa den pubertala början bara. ;) | |
| grymt film, är det inte hjälmtvång på ringen ? såg att han körde med keps och utan bur..... | |
|
Bur har han, kolla en bit in på ringen så kör han om en volvo 240 som lunkar runt banan :-) Grym film! Mpower |
|
|
Det är ju ojuste att jämföra de där bilarna... BMWn har ju trimmats. ;) Skämt å sido, M3an verkar gå rätt bra, skaplig väghållning också. Tror föraren blev lite väl ivrig att hålla jämna steg med Porschen på sina ställen. ///BMW - Was sonst! |
|
| Porschen ser ut att köras rätt lungt och sansat, mer att ge. Mycket bättre spår än snubben i M3:an. | |
|
Kul film faktiskt, M3an gick riktigt bra mums..... Mer o ge gällande porschen ??? OM man inte ger fullt på banan med en porsche och dessutom ha en M3 klistrandes bakom hela vägen vet jag inte vart man ska tävla/jämnföra bilarna ..... Killen i porschen kanske inte borde köra en sån :) Speciellt inte en GT.. BMW- När du älskar att stå på Verkstad !!!!! |
|
|
Nürburgring är allmän väg. Killen i Porschen kanske inte hade kört så många varv på ringen, och då är man en idiot om man pressar max. M3 föraren är en idiot för att ligga och hetsa och överköra både sig själv och bilen bakom någon som han inte vet var han har eller som är med på att rejsa. Porsche föraren verkar kall och kör sitt utan att bry sig så mycket om den fladdrande fransmannen bakom. Kall nog att inte låta självhävdelsebehovet lysa igenom. |
|
|
På vissa raker dra ju porschen ifrån som fan, jag tror på en lite ovan förare av porschen, bara för att man har en carrera gt så behöver man ju inte va duktig på att köra bil, men man behöver en fet plånbok:-) Min bil:Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
Jo allmän väg och allmän väg :) Finns de några trafikljus ?? Man kör med samma regler som på allmänväg men för de betyder det inte att det inte e en bana. Killen i BMW:n kanske pressade lite mkt i vissa moment men M3:an går riktigt bra för att hänga på en Porsche GT med halvdan förare :) M3:an gick super i alla fall :) BMW- När du älskar att stå på Verkstad !!!!! |
|
|
Jag tycker att killen i M3'an kör bra. Ingen drifting och flaxande med armarna precis. Imponerande bil. Och tyckte den som körde Porschen att han/hon blev hetsad av M3'an, så var det väl bara att backa av och blinka in mot sidan. Eller!? elpe300 325'an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.