|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Grandy: Precis, helt grym. Du har alltså photoshoppat fram bilden skriver du i din blogg ser jag nu. Snyggt! Ordna en spegelvänd turbologga också. Så vill jag att en kul E87 skall se ut. | |
|
Är nog ingen risk att den kommer att kallas M1. Motorn är ju ingen M-motor till att börja med utan samma ordinarie BMW-motor som i 3:an. Intressant med alla nya modeller som kommer nu! Mvh Johan |
|
| snygg photoshop :D,,, hoppas bara att dem kommer med ett snyggare kjolpaket oxå och kanske även en liten skärmbeddning som gör bilen mkt elakare | |
|
135ti vore visserligen inte fel, men jag hoppas hellre på en 135td.... Tycker att bilen ser lite 'högbent' ut på bilderna, det motsäger att det skulle vara en M-variant. Plus att slutljuddämparen mer ser ut att höra hemma på en diesel. Nåja, den som lever får se, ska bli spännande att få veta vilka ytterligare varianter av 1-serien som kommer! /// Gunnar E. |
|
| 135tii alltså dubbla i ... Eller M135i ... Någon M1 blir det inte av folkliga och plastiga småbilen E87. ;) | |
|
PowerMac, ser att du själv kör en M6:a ; ) ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
Intressant apekt, Gunnar E! Det här skulle förstås likväl kunna vara 130d eller rentav 135d! Jag hoppas att alla tre kommer :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.