|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag har en bmw 750 1997 e38 jag har köpt 7" skärmar till den som jag ska montera i nackstöden, Hur gör jag enklast? nån som har bilder? jag vet att jag ska köpa en extra uppsättning så jag inte förstör orginalet, Hur är dom uppbyggda inuti, jag har sportstolarna i den, Mvh/Robin | |
|
Är det ingen som har tips eller dyligt ang detta? Nu är det såhär att i en bmw e38 så är nackstöden för små för 7"skärmar som jag ska montera så jag måste special tillverka nya nackstöd, skulle verklige vilja ha tips ang detta, Mvh/Robin jansson www.carzinnorth.se |
|
|
Jag antar att du vill ha skärmen "innuti" nackstödet och googlar du tillräckligt länge så finns det bilder och beskrivningar, det törs jag lova. "Mount lcd in headrest" som sökord t.ex. För många träffar för att jag ska orka leta ut något specifikt... Hur som helst, finns det sneakvarianter (fästen): Länk Finns ju även färdigbyggda nackstöd som säger sig ska passa de flesta bilar, har för mig MDS har sådana. Men nu hade du ju köpt skärmar så... //Marc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.