|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Måste bli "neue klasse" på 60-talet. Hade det inte varit för den modellen hade BMW varit i konkurs. Om det inte är den bästa så är det åtminstone den viktigaste modellen i BMW:s historia. | |
|
Kvalitetsmässigt anser jag E34 samt E32 vara bland de bästa , E38 är inte heller helt fel , een av BMWs sista "riktiga" bilar. Både E34 och E32 har en väldigt hög teknisk standard samt en hög utrustningsnivå som var nytt då det kom på 80-talet , endå håller det förvånansvärt bra. De nya är plastiga , smäckiga , oärliga fel , och ett formspråk som inte tilltalar alla. men det är ju bara min åsikt. |
|
|
Jag håller på E34. bästa bilen! ... Do u speek BMW? |
|
|
se nedan. m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
| Om E32 735 drog max 1 liter milen skulle det vara den kompletta bilen alla kategorier! Men den straffar ut sig själv genom att dra 1,3l/mil blandat. :( | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Igentligen lite svårt att avgöra vilken som är bäst!! Beror ju på lite inom vilken kategori! Prestanda, ekonomi , komfort, hållbarhet, design eller allting tillsammans! I sådant fall skulle nog E34 M5 komma väldigt högt upp i rang!! MVH Patrik |
|
Tycker att E34 med hyfsad motor 525--> slår det mesta kvalitetsmässigt. |
|
| Bäst är den inte, men snyggast 3,0 csi. | |
| definiera bäst :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.