|
|
|
|---|---|
| tänkte höra lite med er andra här. det är så här att jag har en 328 cupé 95 och har beställt m3 front samt m3 läpp + GT läppen och hade tänkt sänka bilen..hade helst velat ha 60/40 sänkning men är det någon som vet om det blir någon markfrigång över? =) vill ju gärna kunna köra bilen också.. | |
|
Jag har 60/40 på min. Dock orginal front, och ingen läpp. Men har funderat på att sätta på en läpp, fast det är bara ca 15 cm från marken, så de blir nog i lite tightaste laget... /Leon |
|
|
Beror på om ni har ändrat på hjulomkretsen, d.v.s. om ni har skaffat mindre hjul... _____Vraum!_____ |
|
|
ska köpa ett par 19 tummare med 35 profil...då borde det väl bli lite markfrigång till övers? =) |
|
|
Jag kör med 60/40 sänkning samt 235/35x19" Markfrigången är det inga problem med, däremot tar det i hela tiden fram då jag svänger. Mvh Oscar |
|
|
Köttis: Det problemet är lätt löst med en styrutslagsbegränsningssats (stiligt ord) från BMW. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Ok, och det är vadå? Pris? Mvh Oscar |
|
|
Denna är sänkt 40/60 Länk BMW CS #5206 |
|
|
Köttis: Det är en liten sats med brickor och andra småprylar som monteras på styrningen, det går sedan inte att styra så mycket att hjulen tar i hjulhusen. Strax över en hundring vill jag minnas att den kostar... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
jag hade på min 328 m-paket o m-chassie. hade även M3 läpp och dtm läpp. vet inte om gt och dtm är samma sak men det kan du gå in på mina bilar och klicka dig fram till dakargula 328T. Där kan du se. När jag hade den på så tyckte jag att det räckte med m-chassie. Hade jag skor på mig så gick det inte att få ditt foten under dtm läppen. MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.