|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ska lägga upp bilden, hold on. Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Den har dessutom höjdjustering för halvljus vilket bilar med xenonljus inte har då dessa har automatisk ljusviddsreglering. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan, just det ! E46Cabrio Länk -06 |
|
|
vart kan jag lägga upp en bild? Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Jensa, Skicka den till mig (mail/msn) så kan jag lägga upp den under min blogg så länge. E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Skickad till din hotmail-adress Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
| Länk Snyggt M-paket !! | |
|
Facelift är det inte heller ! |
|
|
Ok, bilen har pre facelift lampor samt pre facelift bagage och pre facelift bakre stötis. De verkar med högsta sannolikhet vara den årsmodell som uppges tidigare i tråden alltså. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Och VV säger 110kw = 150hk samt anger ett chassinr som stödjer det Jensa skriver om att den är tillverkad 06/1999. ___ //Ulf |
|
|
Samma säljare: Länk Länk Länk |
|
|
Otrolig historia! Krockad, mätarskruvad och utannonserad under falsk årsmodell. Det tragiska är att nån stackare lär gå på det. Nuvarande ägare bor i Spånga och den som säljer bilen förefaller vara son till förste ägaren (importören?) i Sverige. Kan vara så att snubben i Spånga köpt bilen i tron att det är en -03:a och nu har insett att det inte är det. Återigen ett bevis på vikten av att kolla upp en bil INNAN man köper. |
|
| Det här blir bara konstigare och konstigare! Den som äger A4:an som Anders S länkar till är snubben i Spånga och har även den ägts av säljarens pappa. | |
|
Nu när vi benat ut denna historia och bilen inte är aktuell för mig längre tänkte jag be er om lite hjälp. Wendtan, anders .s programmer och alla ni andra: HUr mycket skall jag vara beredd att betala för den här bilen för att göra en bra affär? Tydligen en 00 men annars verkar den fin. Länk Men visst är 175 000 med vinterhjul för mycket? |
|
|
JensaR: har du kollat upp den blåa nu...? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Tjena! Nix har inte hunnit ännu. BMW börjar bli trött på mig :-) Men jag tänkte mer på priset? Visst är 175 för mycket för en 01a? |
|
| 00 skall det vara | |
|
Visst känns 175' som för mycket. Har inte studerat coupémodellerna något djupare men jag skulle säga att 165' känns rimligare. ___ //Ulf |
|
|
Jo så känns det för mig också.. Speciellt när det är en bil av årsmodell 00 vi pratar om. /Jens Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Jag har också varit intresserad av den blå coupen innan jag köpte min nuvarande 330. När jag ringde till förra ägaren blev han nästan lite förbannad över att nuvarande ägare sålde den som en 01. Detta eftersom han själv köpt den i tron att det var en 01 och sålt den som en 01 men sedan fick kompensera köparen när köparen upptäckte att det var en 00. Nuvarande ägare bör således veta om att det är en 00. Om jag inte minns helt fel så har nuvarande ägare inte haft bilen särskilt länge heller. Obs jag har inte sett bilen i verkligheten så jag har ingen uppfattning om skick eller annat, den kan ju vara fin ändå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.