|
|
|
|---|---|
|
Jag har en superfin bmw 525 95 som är som ny i lacken, men jag har fått två små irriterande parkeringsskador, en på stötfångaren fram och en på bakskärmen. Finns det någon bra och helst billig firma som gör bra lackeringsarbeten i Göteborg? | |
|
Mölnlycke lack o karosseri skulle vara bra har jag hört men jag åkte dit och frågade vad dom kunde fixa min hardtop och mina backspeglar för och dom ville ha 4300 vilket jag tycker var dyrt. Så jag är också ute efter en bra lackerare i göteborgs-området... jag ska lacka hardtop och backspeglar i Estorilblått. /Magnus |
|
|
Jag lät Universal teknik på ringön hellacka min 520, dom har också gjort väldigt bra stenskottsjobb på 323:an, utan att lacka om hela huven. tel:031-519020 tala med frank, jag känner honom sen länge. BMW CS #5206 |
|
|
Z3 Magnus! Jag tycker 4300 inte lät så farligt, det är rätt mycket jobb innan dom kan göra själva lacken. BMW CS #5206 |
|
|
jag har en bra kontakt...dem heter Mölndals City Bil och Plåt som ligger i Kållered...är bra att ha att göra med och gör bra jobb... sen finns Gustavssons Rikt & Lack i Högsbo dem är också väldigt duktiga och trevliga... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 BMW SC #411 |
|
|
Universal teknik gör grymma jobb, och är relativt billiga. |
|
|
Jättegammal tråd, men skriver här istället för att starta en ny! Jag har fått en buckla på bakdörren på en av mina bilar och försöker hitta någon i Göteborgsområdet som kan fixa. Lacken är inte skadad, endast plåtjobb. Vill minnas att det fanns något som hette BUCKLA.NU eller något i den stilen, som bara jobbade med parkeringsskador och utan att det behövde gå via försökringsbolaget, men hittar inte dessa längre. Finns det något likande? |
|
|
Buckelservice Göteborg Länk Pontus fixade buckla på höger bakskärm på G21:an. Nu helt osynlig! |
|
|
Tack Zig! Jag ska kontakta dem, precis vad jag söker! Återkommer med resultat! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.