|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hittade en ganska vansinnig film, som jag själv inte skulle vilja vara med om i verkligheten! Get away in Stockholm, släng er i väggen!!! MVH Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Oj då länken också! Länk MVH Patrik |
|
Ja vad ska man säga !!!!!! Nyrika ryska "brats" som leker med sitt och andras liv ! |
|
|
Filmen har varit uppe ett antal gånger:) Sök på M5 vs RS4 Filmat i Moskva förra året. Audin är MTM trimmad. Min gamla pärla: Länk |
|
| och bmw har inte mycket att säga till om! | |
|
och folk undrar varför det är dyrt att försäkra såna bilar :) //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
| snacka om att bmw,n inte har en chans | |
|
Vilka jävla idioter ! Hoppas dom krockar med varandra på en tom väg nånstans.. |
|
|
Ursprungstråden från m5board.com: Länk |
|
|
Ja va ska man säga... Hoppas dessa personer finns bland dom som dött i trfikolyckor.. eller ännu hellre får sitta i rullstol resten av livet och inte ens kan torka sig i röven själva! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Tror nog att vissa gullebarn här har gasat rejält någon gång.Det har jag!. Visst körningen i filmen är dumdristig och det brukar det ju vara annars så väcks inget intresse av sådana här filmer. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.