|
|
|
|---|---|
|
hej jag funderar på om man kan ta bort vanos enheten och sätta dit äldre kam och drev från m50 utan vanos......i så fall använder man original spännare kedja och så vidare eller aä jag helt ute och cyklar? | |
| ja de vore inte helt fel o få besvarat! | |
| Vet inte men man kan tydligen låsa kammarna i ett visst läge, sedan plocka bort el-kontackten till vanosenheten så den inte jobbar. Låter betydligt enklare | |
| fick tag i grupp n kammar från en m50 utan vanos, tänkte använda dom i min 328 m52 motor om det går. | |
| Hello eriksson grabben. Vet du vad det ar for profil/spec pa grupp N kammarna? Varfor ta bort vanosen? | |
|
sorry det e klart om kammarna kommer fran en icke-vanos, sorry Skriv garna profildata om du har..... |
|
| har inte data på kammarna i huvudet men det är bmws egna motorsport gruppN kammar, dom är blueprintade och ihåliga vet inte om original kammarna är det då jag inte rivit motorn än. | |
| ok... :) nasta fraga.... var far man tag i dessa ;) ? | |
|
jag köpte mina begagnade men nockarna har inte hunnit blivit blanka än så jag ser dom som nya. dom är kanske till salu om budet är rätt, maila ett bud till...................................................... grabbens_mail@hotmail.com så får vi se om dom blir dina. |
|
| Hej tror jag hoppar over dom, da dom skulle sitta i bruksbilen och da vill jag garna ha vanosen kvar vid krypkorning i stockholmstrafiken | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.