|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en E61 med standardstolar. Undrar vad det finns för möjligheter om man vill byta till sportstolar, köpa nytt eller begangnat, kanske byta med någon på något vis. Vad kan det tänkas kosta? Skulle även vilja byta standardratten mot en roligare.... | |
|
Vet inte exakt vad det kostar till e61. Men till en E46 gick ett par nya sportstolar på ca 37.900st. Så köpa nytt är nog inte att tänka på, och jag tror inte det är billigare till en e61 än till e46? Börja leta på skrotarna. Prova Länk Du kan ha tur att finna det du söker. Ebay.de är ett annat alternativ där du kan finna sånt. mvh Kristian |
|
|
I Tyskland finns det rätt gott om beg stolar. Om jag var du skulle jag leta efter ett par komfortstolar i matchande skinn. Såg någon Greek på E60 fourmet som köpt ett par för 8000kr om jag minns rätt. De har även aktiva nackskydd och minnen. Har jag föstått det hela rätt så finns datorkraft och kablage redan för alla stolarna. Ev måste den programeras om, men det borde gå fort och inte vara så dyrt då stolarna inte verkar ha någon egen logik, utan använder bilens. Samma gäller ratten. Leta en sportratt eller M-ratt beg eller på e-bay. Se bara till att airbagen är med. Den passar inte från standard ratten och bara airbagen kostar en 5-6000kr om jag minns rätt. Totalt kostar en ny ratt med airbag och montering ca 13000kr!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.