|
|
|
|---|---|
|
Efter den här sommaren är jag riktigt sugen på att hitta någon som kan provtrycka och fylla AC:n i min 92:a som har det gamla R12-systemet. Är det någon som vet en bra kille som kan fixa det i södra Skåne? Har fått prisuppgifter från seriösa firmor på konvertering och de pengarna vill jag inte lägga på min gamla bil. Jag skulle bli nöjd om jag bara fick lite kyla som räcker i ett år eller så... Så om någon känner till en bra kontakt vore jag jätteglad om jag fick veta det. Skicka ett mail om det vore opassande att skriva här. Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. | |
|
Sydkyl Rickard heter killen super bra kille 0708-485144 |
|
| beckis hoppas du menar att han fixar med kvitto, för annars är det inte så smart att skriva ut ens tel nr bara sådär på ett av sveriges största bilforum | |
|
Givetvis man får man kvitto det är ju en acrediterad firma han har och man vill ju ha garanti på jobbet eller hur!!!!!!!!!!!!!!!! Garage jobb eller kompis hjälp gäller detta inte. En seriös och duktig kille. |
|
| Okej, då är det ju lugnt :) Jag själv har livstidsgaranti, är i samma bransch | |
|
Xtracrispy: lite långt att köra till dig i vilket fall som helst ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
| Hehe, ne kanske det, men det känns kortare när man kör bmw ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.