|
|
|
|---|---|
|
Hejsan svejsan! Jag tycker att min bil ser tråkig ut. Fin, men lite för vanlig. Funderar på att M-utrusta den på eget vis med de delar jag vill ha. Shadowline och byte till detta har jag hittat bra info om, samma gäller bakspoilern ("läppen") på skuffen. M3 speglar ska på så fort som möjligt, inga problem där... Men om jag köper en M-front, vad bör jag tänka på? Jag har en -01 med facelift och de runda dimljusen. Är det "bara" att byta till M-front? Ser det konstigt ut om man skippar bakspoilern? Om jag bestämmer mig för att köpa bakspoilern också, hur gör jag då med min dragkrok? Har FAST sådan. Kan lätt vara utan den... Hur fixar man utblåset? Sidokjolen tycker jag man kan låta vara oförändrad...Men smaken är väl olika där kanske. | |
|
Jag skulle nog byta bak också, på med lilla spoilern i bak och sätta på ett par schyssta hjul. Skulle göra mycket för utseendet.. E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Jag har M-paket runtom förutom just bak kofångarn... Ser bra ut med ett par sjyssta utblås tycker jag... Gå in o kolla får du se!! MVH//Joni Min pärla Länk |
|
|
Skitsnygg bil! Ser riktigt nice ut det där...Satsar på frontspoilern först och får väl se om jag tar bak sedan eller ej. Sidokjolen får vara som den är! TACK |
|
| Det sitter inga sido kjolar på M-paketen! | |
|
Vill påstå att du måste köpa nya dimljus med. Tror inte att det är samma i standardspoilern som i M-spoilern. Inte helt säker dock. Personligen skulle jag sätta dit bak med, men det är som bekant en fråga om tycke och smak. I viss mån plånbok oxå förståss. Niklas Fransosen |
|
|
Okej! Ska kolla upp det där med dimljusen då. Det lutar åt att jag köper både fram och bakspoiler. Men precis, det är plånboken som styr. Det såg ju inte helt tokigt ut med enbart framspoiler, så jag kommer ta det del för del! Börjar med fram! =) Sparar pengar, och sedan bak! Men hur är det med slutröret? Köps det på BMW också, typ "M-slutrör"!? |
|
|
Slutröret är nog bara en liten del, tror att hela avgassystemet är annorlunda på bilar med M-pkt. Har för mig att jag läst nåt om sportavgassystem. Kanske är det grövre eller nåt, men jag vet faktiskt inte. Och det går säkert att köpa bara den sista burken hos BMW. Finns säkert andra märken som ger ett lite mulligare ljud för i alla fall jag tycker ljudet är lite i tunnaste laget. Lycka till i vart fall! Niklas Fransosen |
|
|
Jag köpte min M-front i Tyskland. Har för mej jag gav runt 3000:- för den. Den var i ABS plast bra passform. Jag var tvungen att köpa nya dimljus. Länk Länk Länk |
|
|
Slutdämparen är annorlunda i M-technic paketet, så det borde gå bra att byta. Lite dyr dock... Freude am fahren |
|
|
Imix! Jättefin bil! Fin front! =) Vart i Tyskland köpte du den? Verkar ju grymt fördelaktigt med 3k!? |
|
|
Den kostade visst bara 255 eu. Länk Länk Länk |
|
|
Helt överkomligt! =) Är det där en kopia eller begagnat orginal!? Verkar ju billigt...Ser bra ut dock! |
|
|
kopia Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.