|
|
|
|---|---|
| Går det? | |
Hawar |
Såklart det går, frågan är om du vill betala vad det kostar |
|
Va dum jag är. Nämen grejen är ju den att jag står just nu mellan två BMW-bilar och funderar på om man kan handla en som har det mesta utom just harman kardon och fixa detta i efterhand. Hur mkt är det som ska bytas ut? Är det både huvudenhet, högtalare och ev slutsteg eller är det bara högtalare? /MVH |
|
Hawar |
Huvudenheten är jag osäker på, men det är andra högtalare, slutsteg, sub |
Hawar |
och fler högtalare dessutom |
|
Harman Kardon är inte mycket att hänga i granen iaf så mitt förslag, om ljudet är en viktig fråga angående bilköp, är att slänga i bra grejer efteråt hur som helst. Oavsett vilken bil du väljer. E46Cabrio Länk -06 |
|
| OK. Men det innebär då att originalstereon ska väck för den går inte använda vid ett eventuellt ljudbygge misstänker jag... | |
Hawar |
Jodå det går, du måste ha ett slutsteg som klarar av högnivå in |
| Detta är också ett alternativ som inte syns Länk Bavariansoundwerks | |
|
Att det är fler högtalare i HK-systemet än "grundsystemet" förstår jag. Men kan man sätta i HK-högtalare i befintliga hål på en E46 sedan (med "grundsystemet") och blir det nån skillnad i ljud även om man inte använder slutsteg/subwoofer osv? Funkar det med Buisnesstereon? Måste man byta kablar/kontakter också? Med andra ord, går det att ha en sniklösning för en enklare HK-anläggning? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Business heter det naturligtvis. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Jag har H/K paketet i min sedan. Om du föredrar hifi mer än dunka är H/K ett utmärkt val. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.