|
|
|
|---|---|
| Vart kan man hitta ett kompressorkit till en 323 -97? Kollade på ESS sida men hittade bara 2,3 liters motorn från -99. | |
|
Har du ringt ESS? De kan säkert kompressorkonvertera e36 323 också... Annars finns det på Stylingkompaniet: Länk Mvh, /Wille |
|
jimmy/bmw |
www.enem.se har kompressor kit till bmw 323 e36 |
|
Enems satts är riktigt vettig tycker jag, pratade dock med dom om just detta förra veckan till min 328i och då fick jag till svar att dom inte hade några på lager och att dom inte visste om dom skulle göra en ny omgång. Fast om vi var några stycken som gick ihop för en samlad order så var det inga problem. "Two for economy and One for the fun of it" |
|
|
Kan vara intresserad lite beroende på vad det ligger på för pris. Rullar vi dit alla samtidigt så de kan bygga om dem på löpande band så borde ju priset gå ner en del. Hur mycket effekt ger då en sån konvertering? Z3MPOWER |
|
|
Priset låg på 36000:- ink moms på den satsen då. Satsen är helt komplett "bolt-on"och monteras på några timmar (en dag kanske) med vanliga verktyg. Fick inga exakta effektuppgifter men den laddar 0.55-0.6 ungefär, borde bli ca 270-280 kusar på en 328. Med 325 insug samt m3 grenrör antagligen ytterligare en del till. "Two for economy and One for the fun of it" |
|
| Tycker själv det låter intressant med kompressor men oroar mig lite för besiktningen. Går bilen verkligen igenom med kompressor? Om inte, är det väl knappast lämpligt att göra ingreppet på sin bruksbil. | |
| Är oxå me på gruppköp mest troligt om d blir av! | |
| Är oxå me på gruppköp mest troligt om d blir av! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.