|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har ett konstigt ljud i framvagnen, är typ som ett gnisslande, kvittrande ljud. Hörs framförallt när man kör över oljämnheter. Någon som har tips på vad som kan vara fel? //Peter | |
| det kan inte vara det här då,kolla på 5 serie forumet efter marackas ljud.väldigt intresant,mvh dicka o. | |
|
Kolla med första festet på avgassystemet det som sitter vid vexellådan. Har precis det felet på min nu så det skall köpas nytt så fort som möjligt. |
|
|
Märkte igår att ljudet även uppkommer när man stänger dörrarna. Så det måste ju vara något som sitter löst någonstans. Ska kolla det som Baggen skrev. Någon som har fler tips på vad som kan vara löst? //Peter |
|
|
Hadde samma ljud som du och jag förstog inte vart det kom ifrån tills jag sparkade lite lätt på avgassystemet längst bak då var det som en hel fågelkonsert under bilen. Lyfte upp den dagen efter och då såg jag att festet var av. Annars så kan det ju vara gummibussningarna som sitte längst upp i fjäderbenstornet. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.