|
|
|
|---|---|
|
Hej ska ha en 535 lmm till min turbokonverterade e30 320 -89. Ska den vara ifrån samma årsmodell eller spelar det ingen roll. Eller är det vissa Årsmodeller man måste ha ifrån. Och måste man ha elekroniken ifrån orginal lmm. Såg det fanns en 535lmm med 325ans elektronik funkar det??? | |
|
Sök och du skall finna... Ta helst från en E34:a. i många fall slipper man flytta över elektroniken från 325 LMM:en _______ /Chrille Länk |
|
|
verkar vara svårt att få tag i. Ingen som vet någon som har liggandes? Vet det fanns en skrot som sålde 535 lmm o spridare för 1000kr men jag hittar den inte?! |
|
| nu har jag hittat och beställt 535 lmm och spridare från en e34 -92. kommer detta funka utan att byta elen?? | |
|
Kommer LMM från E34 passar den "bolt-on" på din bil. E34 har Motronic liksom E30 från -87 och uppåt. Spridarna passar också. Jag har dessa grejer i min egen E30 (uatn turbo). ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
| Vi säger att vi ska ladda så vi får ut ca 250 hk av en m20b20 med 535 pridare och lmm men frågan e om original pumpen klarar av leveransen ` ?? är de nån som vet? klarar 325 e30 original pump isåfall 250 hk? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.