|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Var på Anderstorp idag . Vad står där hos BMW-handlaren i Värnamos monter , jo , bl a en imolaröd (Individual) M6 med svart skinn. 6-serien passar väldigt bra i Imolarot , riktig skönhet . ( De hade bl a även en svart 550i Msport och en vit 130i Msport ) stort habegär på den röda skönheten , även om jag nog hade valt en manuell 650 i st f M6 . ( från en som kör imolaröd e39 , ;-) ) |
|
Trevligt, några bilder? Jag misstänker att många på m6.board är nyfikna på hur Imolarot II ser ut på M6 E63. Mvh Stephan |
|
|
Lars Levin Bil AB, Värnamo ? Gärna lite bilder om det går att ordna (M6 Imolaröd) Kör själv Imolaröd M5 E39 :) |
|
V12 LeMans |
Tog tyvärr ej några bilder , tog endast ett par bilder( med mobilkamera) på en av mina favoriter , när det gäller nyare bilar , Lambo Gallardo SE , vars ägare är grundare till sajten bytbil.com , om jag inte är helt ute och reser. Ja , jag pratade med en trevlig representant av Lars Levin Bil AB , Värnamo . Så bilen lär väl stå där idag , och jag kan lova att den är vacker , så det var en miss att jag inte tog någon bild på M6an. |
|
V12 LeMans: Det var STCC på Anderstorp förmodar jag? Isf är det inte Värnamo-handlarens bilar utan BMW Sveriges - vilket betyder att de kördes hem på transport till Stockholm i natt. Jag stod i BMW:s monter när det var STCC i Falkenberg och tog då denna (dåliga!) bild på M6:an: Länk Jag körde den också några meter och insåg att SMG är värdelöst vid krypkörning :S Tog även nedanstående bilder Sepangbronze M5 E60 med M6-fälgar: Länk Alpinvit 130iM: Länk Alpinvit 320si: Länk Gissa modellen (utan att kolla regnumret mot VV.se!): Länk (vår demobil som vi också ställde ut) /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| Kan bara hålla med om att den röda M6:an var riktigt fin. Den gick bra också! | |
|
Masten: 330d? har inte kikat på VV, lovar:D Min gamla pärla: Länk |
|
| Nu har jag förvisso tjuvkikat på vv.se, men måste ändå fråga: är den utrustning som sitter på E90:n i din länk Masten något som fabriken monterat? Eller är det Lunds som satt dit fälgar m.m i efterhand? | |
|
Imolaröd is the shit! :) |
|
|
b97_knl: Inte ens nära ;) En 318i är det - dekaltrim is the shit! Freddesix: Inget fabriksmonterat utan allt är monterat i vår verkstad i efterhand, bortsett från stripningen. Sänkningssatsen kommer från H&R, 40/60 mm (vet inte vilket som är fram och bak) och fälgarna är original M3 CSL. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Fler bilder på M6:an i imolaröd. Länk |
|
|
Den snyggaste M6'an jag sett! Den här bilden är riktigt grymt plåtad/fångad: Länk Mvh, /Wille |
|
| M6an i imolarött är riktigt snyggt. Kommer inte ihåg vad den har för regnr, men har för mig att det var något kul | |
|
Jag vet att jag är ganska ensam om det, men jag tycker att Imolaröd är en tämligen tråkig färg, MEN på M6:an passade det riktigt bra :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Jacob: BADxxx heter den :) | |
|
OT: Apropå passande regplåtar. En e60 M5 i området där jag bor har personlig skylt "BOOM" :) Mvh, /Wille |
|
V12 LeMans |
WilleW : Vi får hoppas att inte någon terrorist ser den skylt , och att det blir en M5a färre. |
| Länk är detta imolaröd? | |
|
Det bör vara Indianapolisrödmetallic ___ //Ulf |
|
|
Väldigt snygg! Precis som en E60 M är RIKTIGT snygg i solidrött. Det stora mysteriet är hur Imolarött kan vara individual ? Tänk om Volvo skulle ta 30 000SEK extra för att leverera en solidröd bil. Folk hade antagligen polisanmält handlaren. Färgen i detta specifika fall är inte direkt avvikande mot vad som är brukligt när det kommer till tillgängliga alternativ på en bil sedan 40talet. Solidrött, far out :) Detta är snarare ett kvitto på BMWs otroligt starka varumärke som kan hitta kunder som betalar extra för detta, och inte känner sig lurade, utan speciella...ha ha ha. |
|
| Programmer :nej indianapolis red är väl mer vinröd och inte solid?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.