|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det finns intresse för BMW åkande fans (och även dem utan bil) för en liten träff, ev på lördag kväll i Halmstad i samband med Vallåkra träffen? ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* | |
|
Visst, vad hade du tänkt dig? Bara träffas på lämpligt ställe och snacka BMW eller vill du åka ned till HBG? /Fredrik |
|
|
träffas ett gäng, endel har ju setts förut mm. snacka lite mm. ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* |
|
|
Ok, jag är med, få se om fler ansluter sig. Det blev ju några stycken på förra träffen, som jag missade. Många sticker säkert ned till Helsingborg på lördagskvällen för den sedvanliga cruisingen i samband med Vallåkra träffen. Jag har en fotografering på em. men skall förhoppningsvis komma ifrån i tid. /Fredrik |
|
|
Väldigt dålig uppslutning tycker jag, finns det inga Halmstad med omnejd bor här alls? /Fredrik |
|
|
Man ska ju helt klart vara i Hbg på lördag kvällen.... Ta en träff i Hbg istället?? Mvh Björn Länk |
|
|
Joho!! Jag finns..men s-t, kärran står hos Rigo, vägrade starta för en vecka sedan. Ser ut som om jag måste åka fyrringat, men lovar att parkera en bit irfån i såfall. Inte sett familjen pågrund av arbete dock på två veckor så oddsen är kanske inte hundra.. mvh Michael |
|
|
Jag kommer att vara i Hbg imorgon kväll!!! Kom dit där istället, garanterat mycket folk. |
|
|
Det verkar som det här rinner ut i sanden, Thörner du som ville ha ett möte, var tog du vägen? /Fredrik |
|
|
Mitt internet kracha i mitt hus i tisdags. varit låst. Åker till Hbg på kväll iaf! ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.