|
|
|
|---|---|
|
vad ni för planer i vinter? JÖRGEN | |
|
Har hittat ett varmgarage a' 400 spänn i månaden till 3,0:an, i Malmö. Har ju bostad där- också..."L" |
|
|
Blir till att bygga en "låda" över bilen. Kommer stå på andra våningen i en lada. Torrt men inte varmt. Frågan är fortfarande om man ska bygga med pressenning runt eller om det blir skivor. Torrbollar i bilen självklart. Undra om man ska ha helbilsöverdraget på med någpn form av spacer till suffletten. Det bästa vore att hitta ett varmgarage i Uppsala för < 500 / månad. Men det ser svårt ut. //Björn |
|
|
Pärlan kommer att stå i mitt eget varmgarage.. Ska bara måla om väggarna, och kanske lägga ett nytt golv eller iaf göra något åt det.. Sedan så får hon även ett täcke över sig.. ;) M Power!!! |
|
|
Hitta en till garageplats eller sälja en av 3:) Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Börja riva i E9:an och renovera m106 motorn! MVH Patrik |
|
Inte mycket, snygga till bromsoken kanske. Får se vad jag orkar fixa med, det är så fruktansvärt trångt i garaget. Måste rulla ut bilen ur sin fålla för att kunna skruva. /Fredrik |
|
|
Omlackering av front och huv p.g.a VM i stenskott och skufflucka p.g.a repig lack och stötfångarn bak p.g.a en parkeringsskada. Sen kanske det blir lite pill med fälgarna och fixa till lite småskador på dom.... //Daniel |
|
|
Jag håller precis på att färdigställa mitt nya dubbel-garage på 70m2. Det bör bli klart inom 2-3 veckor. När bilen ställs av i slutet av September ska jag uppgradera ljudanläggningen, lacka om fronten pga stenskott. Modifiera och lacka om gälar och bakre stötfångare. Jag har ytterligare planer men allt är inte spikat ännu. Mvh Henrik |
|
|
Har plats för 5-6st Z:or om behov finns!! Betonggolv + belysning. MK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.