|
|
|
|---|---|
|
Träffade på denna på motorvägen idag, enl bilregistret en grön 530iM. Någon här som äger den bilen? Vad är gjort med den? | |
| fick du stryk eller? | |
|
Om jag säger som så att han inte tappade något och inte heller tog in något? Vi var 2 i bilen dem var 3... Den bilen hade 540, luft intag till frambromsarna så trodde först det var en 540 tills jag bad kompisen ta regnr och skicka till vv.. WTF en 530 du skämtar! |
|
| jasså.... kan ju sitta en 540 motor i då vet jag... eftersom han lagt mödan på att byta till 540 läpp..... kommer ju undan lite billigare i försäkring på det viset.... var glad att du fick bra motstånd i en sån bil medans jag tappade hakan när jag fick storstryk av en till synes skitful gul golf II med ditklistrade 1,8T på bakluckan.... har inte kommit över det än! | |
|
=) Det är nog snäppet värre, det är förnedrande! Något måste ju vara gjort med den, frågan är vad. Därför jag lade ut tråden, är nyfiken. |
|
|
Ni fick ju namnet i SMS:et, hur svårt är det då att leta upp ägaren? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ganska svårt eftersom ägaren inte finns med på eniro.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.