|
|
|
|---|---|
|
e supernöjd me nuvarande 330xda men funderar på köpa en NY bil..skulle va kul å ha en ny bil som ingen har tjuvrökt el haft magsjuka i :)...sportstolar i skinn, navigator, m-paket, nerlackad mm..12500mil superskick 18tum allt funkar osv men vad e hon värd??...ha de bra. | |
| sorry ska naturligtvis berätta att de e en touring 02 | |
|
Efter snabb titt på bytbil.com ser det ut som såna bliar ligger mellan 140 o 160k. Börja med 140 o sen gå ner vid behöv? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ja,om inte magsjukan drabbat hela bilen inkl. taket ;)) så tycker jag att du borde lägga ut den för 160'....ca. Mvh Janne. |
|
|
140 låter väl lågt tycker jag. Jag tycker du skall gå på Janne Ts linje och sätta ut den för 160 och släpp den för 150. Sålde själv min 330i - 01a 7000mil, ingen nav, ingen m-sport, dock 18tum m135 orginal samt svart helskinn för 150 000. Satte ut den för 159 000, bilen gick relativt fort (3v). Så det handlar väl lite om hur snabbt du vill bli av med bilen. Lycka till med försäljningen! Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Ja. 160 verkar lagom om man kollar priserna på liknade bilar. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jag tycker du ska kunna få mer än 150' för den. Finns inga motsvarande på bytbil för 140-160' utan de ligger högre än så, bl a flera som annonseras för över 200'. M-paketet ska absolut inte undervärderas...det gör bevisligen bilen betydligt lättare att sälja. Utbudet av 330 med 4-hjulsdrift är inte så stort så det kan eventuellt gynna dig också. Nu har jag inte sett din bil men om man antar att den är i bra skick och med full historik så skulle jag tippa på att du kan sätta ut den för 175'-180' och kanske få ut 165-170'. ___ //Ulf |
|
| har inte hittat en bil med samma utrustning i sverige ännu...dom närmaste jag har hittat ligger på ca 200000kr..skulle aldrig sälja den för 150000..Grabber kan du inte visa nått exempel ..har tittat på bytbil å hittar ingen...140 å gå ner vid behov..var de ett skämt el?? | |
|
Här är en 02 330xDA utan M-paket och utan navigator med 13-14k mil för 199" pix Länk // Erik |
|
|
Sätt ut den för 190´ och se om det finns något intresse. Om inte så vänta tills oktober/november när första halkan slår till! =) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.