AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
557

Ljudförlust i radio,cd,tv och navi

He
82
Henke006
535 touring.-08
Allt mitt ljud Försvann idag i stereon. Jag satt och lyssnade på radion och så bara blev det tyst, testade att lyssna på cd men inget ljud där heller. Inte på navin eller tv-n heller. Kan det vara säkring till radion eller slutsteget?? Var sitter dem isåfall??

/Henke006
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Hej,

Stog du med bilen avstängd ? Kolla då så det inte bara är och ladda batteriet.. Precis det har hänt mig oxå..

När du har laddat det så lyft av batteripolen en stund så ska du se att det funkar sedan..

Mvh Jimmy
He
82
Henke006
535 touring.-08
Nej jag stod inte med bilen avstängd jag körde. Och nu idag när jag startade så funkade det igen men sen efter 20 minuter när jag startade den andra gången så funkade det inte igen. också nu ikväll när jag körde en runda igen så funkade allt igen. Mycket konstigt?? Det är bara ljudet som försvinner inget annat jag kan ändra låt och radiokanal men det kommer inget ur högtalarna.

/Henke006
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Hej igen,

Det var samma problem för mig att ljudet försvann, ta och prova att ladda batteriet.. Det är inte klokt vad många "skumma" fel man kan få med för lite kräm i batteriet. Jag har tex råkat ut för att man inte kan låsa bilen med fjärrlåset, PDC lagt av och även ljudbortfall i stereon och det har alltid bara varit ett av problemen åt gången..

Mvh Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.