|
|
|
|---|---|
|
Har läst om detta,och det jag då sett är att någon sa att antispinn kom -96...Var det standardutrustning då eller tillval? Kollat i annonser på E36 compact där det mera sällan står att den verkligen har denna "nödvändiga" utr... Någon som vet säkert? Mvh Janne. | |
|
Kanske ska tillägga att jag INTE tror att asc blev std redan -96 bl.a. pga att 5-serien överöstes med lovord när den modellen fick det som std -96...Kan aldrig tänka mig att compacten fick detta samma år hur som helst.. Ja...ungefär så :) Mvh Janne. |
|
|
Har katloger på Compact från -95 till -97 och ASC är inte nämnt i någon, vare sig som standard eller extra. På min -00 är ASC+T "svensk" standard. Står dock som extra utrustning enl instruktionsboken. |
|
|
Länk Ja...där har vi ett exempel på att iaf -98:an hade möjlighet till antispinn... Kanske var fr.o.m. det året denna "extra" kom? Stdutr. asc hade kanske compacten först när den "nya" modellen kom -01 eller nå´t i den stilen. Mvh Janne. |
|
| har ASC på min -98 som var tillval enl. instruktionsboken | |
|
Ok,tack för svaren hitintills.. Vill gärna ha lite mer svar av någon. Mvh Janne. |
|
|
Här är ju t.o.m. ett exempel på att en -94 hade möjlighet till antispinn! Länk Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.