|
|
|
|---|---|
|
Far på en minisemester till Tyskland/Österrike om ca 1,5 vecka. flyg till München och därefter hyrbil i 4 dagar. Min fråga är ryms fyra vuxna i en 3 serie Cab?(E46) 180 cm + 180 cm + 175 cm + 170 cm. Vikt mellan 60-80 kg. Alltså inga "jättar" någon av oss. Packningen är minimal så det är mer komforten för de 2 som sitter bak som jag undrar över. Iofs hur mycket bagageutrymme stjäl en nerfälld cab? Merca CLK finns oxå att hyra men frågan är om det skiljer något mer än priset(är dyrare)? Tacksam för alla svar(positiva) vill ha en cab på Alpvägarna i den stekande solen:) Mvh | |
| Fyra vuxna får plats i bilen jag har bilat till mitt hemland några ggr utan några som hälst problem.När det gäller bagaget vet jag inte eftersom du har en cab,min är en coupe och jag kan säga att alla var fårvånade(positivt) när de såg hur mycket jag lastade i bilen:) Jag är 1.93(90kg) min bror är 1.95(90kg) och våra kvinnor är 1.73(55kg) | |
|
Tack för svaret Sony. Ja utifrån E46 Coupens storlek borde det inte vara några problem. Men är Caben lika stor "bak" som Coupen.?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.