AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.604

Kolfiber emblem från styleexperten.se, fler som vill beställa?

Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
Hej!

Jag hörde av till styleexperten och bad dem hjälpa mig med emblem till e39:an. De kunde erbjuda emblem kolfiber/svart look till huv, skuff och ratt för ca. 700:- (Har inte priset i skallen just nu). De hade även Mätarhus till e39 i kolfiberlook. De intygade att det var riktiga emblem och inget plastigt skit eller klistermärke.

Hur som helst så dom att om vi var fler som beställde så blev det billigare. Beställningar görs 14/8 och man släger iväg ett mail...Jag köper i vilket fall, men tänkte att jag skriver här ifall fler är intresserade, så vet ni iaf vart det finns!

//Marc
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Jag skulle vilja ha ett emblem till ratten dom andra har jag redan..

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
Okej! Men släng iväg ett mail till dom då! Beställningar görs på måndag...(14/8), de tar hem grejer en gång i månaden...

De andra emblemen, huv och skuff, som du redan hade. Vart köpte du dom i från? Vad betalade du?

Vore nice om du hade bilder också...

//Marc
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Dom köpte jag från stylabilen.se tror dom kostade 620:- paret. Bilder ska nog kunna ordnas

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Är detta en original vara godkänd av BMW sverige?

/Daniel
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Tror bestämt att BMW har sålt dessa hädelser själva. Att förstärka ett emblem med kolfiber talar mot mitt motto "design och funktion". Som att sätta fem uddar i en Merca-stjärna.
BMW´s symbol är och förblir en flygplanspropeller mot en klarblå himmel vilket var BMW´s gebiet då det begav sig.
Den treuddiga MB-stjärnan står för: "Till havs, på land och i luften".
Nu har en grinig gubb-j_vel som inte blivit bedd om sin åsikt skräderat ut sin åsikt å det grövsta och gått off topic rejält dessutom ;)

För att återgå till ämnet, nej jag passar emblembeställningen...

Skulle ju vara trevligt med EMW emblemet från gamla östtyskland med röd propeller....? Länk

Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died.
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Enligt BMW så är det förbjudet att sälja detta plagiat Emblem, kanske kan vara bra att veta som återförsäljare av dessa kina kolfiber emblem.

/Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.