AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
7.691

Erfarenheter av Tornspiran (E60)

Sida 2 av 2
Mr
236
Mr.C
530iA M-Paket 02
OK då förstår jag. Sånt strul vill man inte vara med om när vi pratar bilar i det prissegmentet.

Berätta gärna om det nya objektet när det är i hamn.
M.
44
M.JOHAN.
530IA SEDAN -04
Jag återkommer nästa vecka med lite mer info angående det nya objektet hitills verkar det helt okej, men man vet aldrig!!! (men här är magkänslan rätt)

Hej,
Vi har letat länge efter en fin husbil och blivit bemött på olika sätt av olika husbilsförsäljare som gjorde att vi inte hittade det vi ville ha.

Sedan hittade jag och min man en jättefin husbil på Tornspirans och Mikael Ivarsson var jätte trevlig och hjälpsam och allt kändes bara så rätt från första stund.

Vi kan varmt rekommendera Tornspirans.
/ Marita & Peter

När en nyregistrerad användare letar upp en tio (10!) år gammal tråd o skriver ett "super-positivt omdöme" så får man inte de "ärligaste vibbarna"...
Na
784
Naikon
BMW 530iA E39
Lite lustigt när en 46-årig kvinna registrerar sig på ett BMW-forum endast för att skriva ett oerhört positivt omdöme angående en husbilsförsäljare i en tio år gammal tråd.

Nu ska man i och för sig inte dra några förhastade slutsatser, men denna tråd är ju trots allt det femte resultatet på Google när man söker på "tornspiran" eller "tornspiran bil".
Just precis, jag hittade en tråd väldigt synligt första sidan och missade datumen jaja vilket fall som helst är vi super nöjda 👍
/Marita & Peter

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.